sista dansträningen!

snart får jag ta och göra mig i ordning, för jag ska ju som sagt på dansträning.
sista träningen innan dansuppvisningen!
men jag är så jäkla trött. skulle kunna gå och lägga mig.
men men, dans blir det självklart ändå! :)

imorgon blir det skola, efter det va med den
bästa
släkten kommer också för att fira min bror.
så det blir väll tårta och sånt också!
på kvällen blir det att se idol finalen, vilket som kommer bli spännande!
ärligt talat vet ja inte vem jag vill ska vinna, erik har bättre röst.
men calle är så mycket coolare på något sätt.
hade varit hur mycket bättre som helst om tove var med...

ja ja, jag bloggar mer imorgon!

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0