hemma!

hej bloggen.
nu har jag nyss kommit hem från farmor.
det var trevligt att träffa alla igen.
jag och emmi satt och skratta och berättade minnen för nicklas.
det var riktigt kul, haha!
egentligen skulle jag och mamma åka till bergvik.
men det blir bättre om vi gör det imorgon istället.
får mer tid till det då. också på tisdag blir det stan med tina! ;)
fick pengar av farmor så nu är jag lite rikare minsann.
och så ska jag ju få julklapp av min morbror också, hehe.

nu kommer det lite bilder som jag tog förut(dock inga bilder från när jag var hos farmor)


min bror kan vara söt ibland.


det snöa en hel del. och ja , lukas ville vara med där på hörnet haha


som sagt. det var mycket snö!









Nu tror jag att jag ska spela tv-spel med min bror.
jag bloggar lite senare ikväll. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0