hemma

Hemma från stan nu.
jag var inte alls nervös när jag klippte mig.
för jag litade på hon som klippte mig, hon var jätte bra!
hon lyssnade på vad jag sa. och jag blev nöjd.
det syns inte ens att jag klippt mig, men det slitna är borta.
och håret är mycket fräschare. så det var ju jätte bra! :D
hon som klippte mig fråga "jobbar du eller går du på gymnasiet?"
då tänkte jag, va? pratar hon med mig?
när jag sa att jag gick i åttan blev hon förvånad. hon tyckte jag såg mycket äldre ut.
jag som är så liten,haha.
men det är faktiskt många som säger att jag ser mycket äldre ut än vad jag är.
även om jag är superkort! haha


som jag sa.
ingen skillnad alls,man skulle ju kunna tro att jag inte var och klippte mig.
men jo. det var jag!



nu ska jag sätta mig med datorn i soffan
och kolla på ronja rövardotter som går på tvn
vilket liv jag har fått? ;o

Kommentarer
Postat av: Sara [Tävling på bloggen!]

Älskar tröjan, vart kommer den ifrån?

Kraam<3

2009-12-28 @ 18:09:44
URL: http://februaritjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0