hannah nattbloggar, vilket som hon är riktigt bra på.

nu ska jag snart ta och sova.
fast jag tar nog och kollar på tv, så jag blir ännu tröttare så jag kan somna!
jag hänger inte med vilka dagar det är. jag trodde det var söndag idag eller ja ska jag säga igår?
eftersom ja, det är ju söndag nu. men ja ni fattar!
igår natt drömmde jag något as konstigt. jag och johan simmade någonstans.
till slut kom det en haj och åt upp oss.
jag tror jag somnade till hajen 2 eller 3 igår.
jag kommer inte riktigt ihåg, gud vad har hänt med mitt minne?
inte för att det har varit särskilt bra. men man börjar ju undra.
och jag har dock märkt att jag är så himla mycket bättre på att blogga på natten.
jag tänker faktiskt mer på natten! och då kanske man kommer på vad man kan göra eller skriva på bloggen.
men som jag sa tidigare mitt minne är ju dock inte så jäkla bra!
så om jag hade bättre minne, och om jag tänkte på dagen.
då hade jag nog varit världens bästa bloggare.. ungefär :)
 
vet ni vad jag ska ta och göra?
innan 2009 är slut, ska jag räkna mina inlägg
och se vilken månad jag bloggat mest.
det ska bli riktigt spännande och så vilken månad jag var på mest blogg humör!
godnatt mina underbara bloggläsare, ni är bäst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0