hannah hatar pepparkaksdeg!

hejsan.
som sagt idag var jag med nygren och patrik.
vi fick en galen idé att köpa pepparkaksdeg och äta upp.
och ja, det gjorde vi.
och vi ångrade oss rejält efteråt, när vi hade as ont i magen och typ mådde as illa.
jag ska inte äta pepparkaksdeg eller pepparkakor på RIKTIGT länge vill ja lova.
och det blev ju inge bättre av att åka hiss upp och ner precis efteråt.
jag har skräck för hissar och höghus, jag tror inte patrik och nygren trodde mig först när ja sa det.men när vi väl stod där i hissen fick jag panik, haha fyfan.
på ica händer det roliga saker. en går in i en sak som hänger från taket, en blir as glad av kattmat.och en köper as mycket mat som hon lagt på en vagn som hon går ut med, efter fem minuter kommer hon in igen och vagnen var tom. jäklar va hon var hungrig. haha fyfan, dagen var massa kul. speciellt när nygren och patrik spela in massa videos med min kamera, dom kanske kommer upp på bloggen någon dag.
vem vet?;)
haha, nej nu får jag ta och göra läxa. sen sova, och imorgon är det onsdag och det är försova sig dagen.
ja , då jag ALLTID försover mig..ja typ. så imorgon får jag inte försova mig.
imorgon blir det skola, sen utvecklingssamtal sen va med tina och på kvällen dans!

ha det bäst , puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0