dan före dan före dopparedan

hej bloggen! ♥
vaknade halv tio idag. så jag la mig i soffan och kollade lite på tv.
om ett tag ska jag laga mat till mig och min bror.
senare blir det pepparkaksbak. idag ska jag orka baka!
fast det beror på om pepparkaksdegen inte är förstörd.
jag la den på diskbänken så den inte skulle vara så hård sen när vi ska baka
men då la jag den så precis under diskbänken har vi diskmaskinen.
och då blir det varmt på diskbänken, så degen var lite smält...
åh att jag alltid ska vara så dum av mig!!
så jag la den i kylskåpet igen, får ta fram den snart igen.


i övermorgon är det julafton :D
vad önskar ni er i julklapp?



Kommentarer
Postat av: Sara [Tävling på bloggen!]

Sv; Okej, tack :*<33

Jag önskar mig teckningsgrejor, kläder och fotogrejer ;-)

Dudå?

Kram

2009-12-22 @ 18:00:10
URL: http://februaritjej.blogg.se/
Postat av: Sara [Tävling på bloggen!]

Sv; Okej :) :*

Nu finns ett nytt photoshop tips på bloggen :)

Kram

2009-12-22 @ 18:15:38
URL: http://februaritjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0