9 december

hej bloggen!
förlåt att jag inte bloggat något idag. men så kan det var när man har mycket att göra.
som tex att vara i skolan, sen hem och va med en tina ,
sen gå till skolan igen och ha utvecklingssamtal, och sen att gå hem till tina.
åka till mig, sen åka till dansen.. men ja nu sitter jag ju här och bloggar.
jag och tina var lite tidiga som alltid på dancing team. så det var bara ja och hon där i våran grupp.
så vi var övertrötta och dansade as seriöst, speciellt tina haha hon är så jäkla söt! :)
tills jag fick kramp i foten, då var det inte så jäkla kul längre.
men ja, sen gick det bättre hehe ;)
nu snart ska jag ta mig en dusch, efter det ska jag sova.
matte läxan får jag ta och göra på håltimmen imorgon, för jag orkar verkligen inte nu.
jag bloggar mer efter skolan imorgon! :)

p u s s ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0