7 december

hejsan bloggen.

idag blev det ingen skola för mig, kunde inte sova igår.
så jäkla ont i magen hade jag. och när jag vakna hade jag ännu ondare.
men nu är det mycket bättre, och imorgon blir det skola!
jag har pluggat ganska mycket, men jag är rätt nervös inför det här provet.
jag är riktigt dålig på kemi. men ja, jag gör mitt bästa som jag alltid gör.
jag blir nöjd om jag jag får G! nu ska jag plugga vidare.
och egentligen skulle jag ju utse dom två finalisterna igår.
men sen skulle jag göra det idag, men jag har så mycket just nu.
så det får bli imorgon istället, förlåt mig. men imorgon då lovar jag er!

bloggar mer efter skolan imorgon, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0