22:49

har blivit lite sådär små dålig på att uppdatera nu känner jag.
nu gör jag ingenting typ, sitter här och kollar massa bloggar.
imorgon blir det stan med tina. jag har ju 400 kr kvar på carlings
och ungefär 500 kr tror jag. jag hoppas jag hittar något snyggt inne på carlings
vilket jag alltid brukar göra. men i söndags när jag var på carlings
hittade jag ju bara en tshrit, vilket som är ovanligt. jag brukar vilja ha allt där inne!
ja ungefär...men det var as mycket folk. så man såg knappt nått!
men det finns ju två carlings butiker inne i stan.
så då blir det väl att springa fram och tillbaka, haha.
men det ska bli riktigt kul att åka till stan med tina.
tar med kameran också, så bilder kommer nog! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0