22:04

hej bloggen.
nu sitter jag och kollar på en film och sitter här vid datorn samtidigt!
jag ska snart ta och duscha. och efter det sitta nog vid datorn ett tag till.
sen blir det att sova. ska upp rätt så tidigt.
sen blir det att åka till bergvik och shoppa loss.
bilder kommer på det när jag kommer hem imorgon.
1: jag kommer säkert inte hitta något alls
2: om jag hittar något som jag verkligen vill ha, så är det säkert inte rea på det.
haha, ja så brukar det va.
jag kommer ihåg förra året när det var mellandagsrea.
och jag skulle till stan med emmi då!
jag bestämde mig några veckor innan att jag skulle köpa
"im not johnny ramones"- tshirten
som johan har. sen kom jag på "åh det borde vara rea på den nu fan sa bra"
men nej det var det inte. men jag ville ha den så gärna, även om den kostade 400 kr.
så jag köpte den. den som stod i kön före mig köpte 5 tshirtar för 100
sen kommer jag där efter och köper en tshirt för 400.
haha, det var lite roligt tyckte jag.
den första affären jag ska shoppa loss på imorgon är carlings vill ja lova,
jag är kär i den affären.
och det var hur länge sen som helst jag shoppade riktigt ordentligt.
så det ska bli så jäkla gött att få mer kläder.
jag har ganska mycket kläder ändå,
men allt är fult och jag använder typ bara samma hela tiden.
känns det som iallafall. så ja, nya kläder behövs v-e-r-k-l-i-g-e-n!

carlings,ginatricot och h&m är mina favoritbutiker.
vilka/vilken är din?


Kommentarer
Postat av: hampus

Peak Performance

Dior

Gucci

DKNY

Billabong

Quicksilver

=D



sen så är Gucci och Dior ganska nice, men har tyvärr inget av de två än ;)

2009-12-27 @ 00:50:51
Postat av: hampus

2009-12-27 @ 00:52:28
Postat av: tina

du är bara nörd hampus!

2009-12-27 @ 10:40:50
URL: http://tinagriberg.blogg.se/
Postat av: isabell

CARLINGS<333333

2009-12-27 @ 15:28:21
URL: http://lindstrompalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0