21:59

nu ska jag ta och duscha.
efter det trycka chips och dipp!
åh, det är så svårt och sluta äta godis,chips osv.
men jag ska sluta efter nyår. det måste jag!
så mitt nyårslöfte kommer att vara att gå ner i vikt.
jag säger inte hur mycket jag väger, men det är för mycket.
och jag struntar i om folk säger "nej du är smal"
för jag vet att jag inte är det.
jag trivs inte i min kropp, jag vill gå ner 7-8 kg
okej, där kanske jag överdrev, men iaf 3-5 kg.
jag vill ha den där snygga smala kroppen som alla andra har.
men jag ska börja träna, också ska jag tjata på pappa om att
köpa en träningscykel att ha här hemma. vilket jag tror han kommer att
köpa så småningom, han vill ju själv ha en så!
men som sagt, jag ska bli smal!
jag bloggar mer senare , puss på er ♥


inget chips och godis för hannah efter nyår!



Kommentarer
Postat av: rainbowwarrior

Gå inte ner i vikt. det leder till ätstörningar. tromej jag vet.

2009-12-25 @ 22:05:27
Postat av: Sara [Tävling på bloggen!]

Mina föräldrar skulle nog säga att jag skulle äta mer :/ Träligt.

Men du, snälla försök inte att gå ner i vikt, jag har länge gjort det och det ledde till att jag flera gånger får åka till en ätstörningsenhet :/



Bara ett råd.

Kram<3

2009-12-25 @ 23:01:12
URL: http://februaritjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0