2009

2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2009!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?:
det gjorde jag nog.
Höll du några av dina nyårslöften?: jag tror inte jag hade några..
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: nejj!
Dog någon som stod dig nära?: nej,
Vilka länder besökte du?: grekland
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: johan
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: 13 juni, 3 juli och 26 september . u-n-d-e-r-b-a-r-t


Största misstaget?: många
Har du varit sjuk eller skadat dig?: japp.
Bästa köpet?: inget jag precis kommer på nu men.
Vad spenderade du mest pengar på?: foundation skulle ja tro , haha
Gjorde någonting dig riktigt glad?: som bara den!!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: många.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: både och
Vad önskar du att du gjort mer?: mycket.
Vad önskar du att du gjort mindre?:
jag vet inte.
Hur tillbringar du julen?: med familjen.

Blev du kär i år?: ja.
Favoritprogram på TV?:
desperete housewives,idol,gossip girl m.m
Bästa boken du läste i år?: 14 år till salu
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: pengar!!
Något du önskade dig men inte fick?: Ja.
Vad gjorde du på din födelsedag 2008?: blev firad av släkt.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: ja, tex att fått träffa johan mer. och om jag inte hade varit lika dum i huvudet så hade det nog varit hur mycket bättre som helst.
Vad fick dig att må bra?: kompisar och johan.
Vem saknade du?: johan.


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



ooh, va sjukt att du säger det, det är några till som gjort det, men det tycker jag itne det minsta:D::D men tack iaf:D:D Hur är läget ?!

2009-12-19 @ 23:08:22
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



iooh, de tkr jag veeerkligen itne:O HAHA men tack snälla:) Härligt, det är super !! vad gör du dÅ?!:)

2009-12-19 @ 23:14:07
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



ahaa kuL!:) Jadu, jag brukar inte läsa så många dagligen men ibland kollar jag in Kenza, Blondinbella, Kissie och sen mina vänners :) dudÅ?!:)

2009-12-19 @ 23:31:43
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Amanda Ingo.

Åh, va fin blogg du har!:)

2009-12-20 @ 12:46:39
URL: http://amandaingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0