00:23

hej bloggen.
jag måste säga att det var riktigt drygt hos mormor.
jag ville bara hem till min dator.men det var faktiskt ganska mysigt ändå.
men sen när vi skulle typ gå. det var då det blev lite roligare.
men nu sitter jag här på min underbara dator och är riktigt glad!! :D
imorgon har jag ingenaning om vad jag ska göra.
men på lördag ska vi hem till farmor och fira jul!
ska bli kul att träffa emmi och johan!! ;)



500 kr presentkort på carlings!


800 kr och presentkort på sf för 100 kr!

ska få julklapp av min morbror och farmor också.
får hoppas på att jag får mer pengar, hannah gillar pengar! ;)

vad fick ni i julklapp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0