hejdå sommarlov :( , hej hej skola....

tjena ,
sommarlovet har bara ruuuusit iväg .
och vädret har ju inte direkt varit bra ,
men dom gånger det har varit bra
och jag badat mycket , iaf för det mesta haha!
13 juni och 3 juli var såklart bäst!
har aldrig varit så lycklig .
också har man ju vart med sånt bra folk!
speciellt tina , åh hon är bäst! <3
det har både vart bra och dålig sommarlov som sagt.
speciellt när jag har velat åkt till många fler ställen och träffat johan ,
men i oktober blir det nog , och i vinter :)
längtar enormt mycket!

men ja , skolan börjar redan imorgon igen.
ska bli mycket skönt att träffa endel , speciellt dom som gör dagarna så himla
bäst i skolan , ni vet vilka ni är! :)
men betygen och läxor och sån skit ser jag inte ett dugg fram emot .
det är väll inte någon som gör det?
det jag måste bli bättre på i skolan är iaf matte och spanska.
usch , jag orkar inte ens tänka på det!
jag suger verkligen på både matte och spanska -.-
men jag ska försöka att bli bättre nu i åttan på det . haha

nu ska jag väll sitta här ett tag ,
lyssna på johan som vanligt
alltså jag förstår inte , det går verkligen inte
att tröttna på hans låtar , han är bäst .
och sen senare ikväll ska jag duscha och lite sånt :)
börjar nio imorgon och slutar typ ett ,
ganska gött ändå :)


9 dagar kvar till kreta! <3




Kommentarer
Postat av: Tina

13 juni var bäst

vi har gjort hur mkt kul som helst hannah!

älskar dig! <3

2009-08-16 @ 19:57:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0