19 Maj


Hej på er! :)

Hur har eran dag varit? Min har varit sjukt jäkla bra.
Matte provet gick väldigt dåligt. Eller ja, godkänd blir jag nog.
Jag hoppas verkligen på det. Engelska diagnosen gick där emot as bra.
Men diagnoser är ju inte så viktigt ändå. Så jag är bra på sånt som inte är viktigt ;) haha

Efter skolan så blev det att spela fotboll med Patrik,Carlberg,Martin,Andrew och Emil.
Det var hur kul som helst, bara att man blev trött på en gång. Iallafall jag!
För det har varit sjukt varmt ute idag. Vilket som är så jävla härligt! :)
Sen så fick dom typ en galen idé att åka och bada. Så jag,Carlberg,Patrik och Martin
åkte till trumma. Dom tjatade på mig ett tag att vi skulle hem till mig så jag fick hämta
badkläder och sånt där. Men nej Hannah badar fan inte nu! ;)
Det tog ett tag innan dom kom i, men till slut hoppa dom i typ samtidigt.
Martin var i och bada hur jäkla länge som helst, haha fattar inte hur han kunde.
För det var verkligen sjukt kallt i vattnet. Men Patrik var töntig och bara var i en gång haha.
Ska jag säga som inte bada (a) Jag hade en jävla äckel spindel på mig så jag fick panik.
Så jag fick för mig hela tiden att jag hade spindlar på mig haha.
Efter att vi hade varit där ett ganska bra tag vilket som var mysigt så skulle vi dra till centrum.
Tina mötte oss också, har saknat henne jag. Tjatade om henne ett tag haha.
Jag hade även tjatat om att jag var otroligt sugen på cola, så cola blev köpt!
Carlberg och Martin dissade lilla Hannah och Tina till slut. Så jag och Tina cyklade
självklart runt som vi brukar göra för vi älskart! Tina ser glas på vägen så hon tvär bromsar
och jag verkligen FLYGER av. Det första jag sa, "NEEEJ MIN COLA" fan den vill jag ju inte tappa :(

Tack för dagen hörrni, jag gillar er såhäääär mycket..fast lite till :) ♥

Nu har Hannah precis ätit, har inte ätit på hela dagen så jag var verkligen hungrig.
Ska snart ta och duscha och lite sånt. Imorgon blir det ju skola igen sen efter det vet
jag inte vad det blir. Men man får se, kram!

Nu kommer det två söta bilder på mycket söta pojkar, tog dock aldrig någon bild på Patrik.
Men han har ni sett så många gånger förut så hehe :D


Söta pojkar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0