Du är allt jag ser och hör


Vet ni hur duktig Hannah har varit nu? Ni ska bara veta vad duktig jag varit!
Jag har skrivit en hel novell..den var ungefär fyra sidor "hej skrivkramp"
Nej men nu är Hannah extremt glad över att jag blev klar med den.
Hoppas min lärare blir stolt över mig, för dom senaste gångerna på svenskan
har jag ju inte suttit och gjort något för att jag inte kom på något att skriva om.
Men helt plötsligt sa det poff i mitt huvud, så kom jag på världens bästa novell.

Kan ni tänka er att det är bara fem veckor kvar till sommarlovet?
Är det inte helt sjukt? Sommarlovet 2010 ska bli riktigt bra, det har jag bestämt.

Ska snart ta och duscha, sen lägga mig och kolla på desperete housewives.
Efter det ska jag sova. För jag är så himla trött och mitt huvud dör.
Imorgon blir det skola och sen på kvällen dans, åh dans...kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0