Dans är livet!


Gud vilken bra dag!

Genrepet gick väldigt väldigt dåligt. Våran danslärare kunde inte ens dansen
så hon visa fel men det var vi som kunde rätt..Så vi var lite nervösa
över att det skulle bli så på uppvisningen också. Men vi tränade innan det
började så det satt till slut. Och jag var inte ett dugg nervös, jag var bara så
jäkla taggad. Jag hoppas att det syndes på scenen också för det gick verkligen as bra :D
När jag står där på scenen och dansar, det är då jag tänker det är det här jag brinner för.


Nu blev jag lite sur faktiskt. Man ser knappt någonting ju!
Det är inte min kamera som är dålig..utan youtubes kvalité.
Men a lite ser man iallafall. Jag står åt vänster..jag lyckas alltid
att dansa där det inte är något ljus på mig haha.
Men tryck på den där saken så det blir stor bild! För då ser man mer :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Tja sötis!

Usch nu är det söndag igen, gillar verkligen inte dessa dagar, speciellt inte när de lider mot kvällen...

Har du nåt spännande planerat den kommande veckan? :D

2010-05-09 @ 21:48:31
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0