godnatt sötnosar (L)

har suttit ett bra tag och lyssnat på salems nya album.
väldigt väldigt bra måste jag säga!
nu sitter jag och tänker på vad jag ska göra imorgon.
och då kom jag på att jag måste plugga.
eftersom att jag var lat och inte gjorde det idag.
vill även upp tidigt imorgon, för jag vill inte sova bort dagen
som jag gjorde idag..fast ja jag ville ju det. men inte imorgon!
redan söndag imorgon, inte alls kul helgerna går helt enkelt för fort.
veckan kommer bli jobbig känner jag på mig.
men måste ta tag i pluggandet så veckan inte blir ännu jobbigare.
bloggar imorgon när jag vaknar, kram på er ♥

tänk att det där fula linnet är hemma hos johan..
om han inte nu kastat det vilket jag hade gjort.



Kommentarer
Postat av: lydia

sv; kom på det, haha ! :)

2010-03-14 @ 02:53:57
URL: http://absolutlydia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0