äckel hår äckel hår

okej, efter en stunds gråtande mår jag faktiskt ganska bra haha.
men imorgon så ska jag möta mamma efter hon slutat jobbet
så går vi och köper den färgen jag brukar färga det till.
chokladbrun, då kommer min utväxt inte bli gul iallafall :)

 det var någon som frågade om jag hade johan på facebook
det blir ett både ja och nej där faktiskt.
först skrev jag ju till honom ett sånt där meddelande.
och efter att han hade svarat så gjorde han så att jag
kunde se hans bilder, men jag kan inte kommentera bilderna.
så det var ju lite kul att kunna se hans bilder hihi :)

nu ska jag ta mig nått att äta, sen ska jag nog glo på family guy.
kram på er!



Kommentarer
Postat av: Anonym

alla kan se hans bilder jag kan också det.

2010-03-04 @ 16:48:23
Postat av: hannah

svar till anonym: jaha , varför är du då anonym då?

och nej alla kan inte se det, har väl vänner på facebook som inte kan se eller?

2010-03-04 @ 17:53:12
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0