4 mars- isabells dag!

Godmorgon ! :)
hannah är uppe tidigt idag, riktigt bra tycker jag!
jag ville ju upp tidigt så :)
lady gaga biljetterna släpps ju imorgon
men nu har det kommit ut info om det och vad
det kostar och sånt, alltså fyfan va jag vill gå.
jag börjar få lite panik, skolan börjar snart. det enda bra med det är att få träffa
dom underbara personerna i klassen. men nu börjar prov och massa sånt!!
har redan ett precis om en vecka, no prov..ljudet!
har hannah läst på något om det? nej
har jag lyssnat på lektionerna?
ja
kan jag något? nej
jag försöker verkligen, men jag hatar verkligen
dom där no lektionerna, och vi har dom ju sista lektionen
på dagen då har jag hunnit blivit trött och fått huvudvärk.
jag kan faktiskt skylla på det!! men jag försöker ju verkligen lyssna.
nu får det vara slut pratat om skolan!
nu ska jag snart äta frukost och göra mig iordning.
kram på mina underbara läsare!

MÅSTE SÄGA GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA ISABELL!!
grattis sötnos :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0