22:49

Nu sitter jag här och har ganska tråkigt faktiskt.
tina åkte hem för ett tag sen, då blev allt mycket tråkigt! :(
ska nog ta och hämta mig lite godis. egentligen ska jag sluta med det.
jag är för tjock!..men ja ja. det är helg, vardagar ska det inte bli godis iallafall.

Imorgon så ska jag va med trevligt folk.
tina,patrik och nygren (y) favoriterna såklart.
vet inte vad vi ska hitta på, men man har alltid kul med dom vill ja lova.
och bilder kommer,måste bara ladda kameran..hoppas jag kommer ihåg det.
patrik och nygren brukar alltid bli förvånade när jag inte har med mig kameran.
dom tycker att jag har med mig den överallt..själv tycker jag att jag inte har det!
men dom är ju lite annorlunda som sagt.. haha =D

ja, ni ser ju själva?

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

hehe oj förlåt men jag har glömt vad det va jag skrev senast :P har haft så mycket att göra så jag har knappt haft tid att blogga. Men hur är det med dig annars då?

2010-01-22 @ 23:14:25
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0