22:09

har pluggat lite nu faktiskt.
och jag börjar fatta mer och mer,det ska att gå bra detta! :)
det är synd att jag är så otroligt mycket bättre på att
redovisa muntligt än att skriva det skriftligt på provet.
jag kan liksom inte få fram ord och förklara hur jag menar
genom att skriva...men det ska att gå bra ändå!
det är om amerikanska och franska revolutionen.
och napoleon tiden,den jag kan mest om är den franska.
jag redovisa muntligt för mamma förut, och jag pratade ett bra tag.
hon blev lite förvånad, och det kan jag säga er att jag också blev.
när jag verkligen sätter mig och pluggar ett tag.
då lär jag mig faktiskt ganska fort,jag kommer ihåg på no:n
när vi hade biologi. jag pluggade som fan till det, fattar inte hur jag orkade.
men jag kunde alla frågor utantill, och jag fick faktiskt vg på det provet.
då var jag så himla nöjd, och jag hoppas verkligen på vg på so provet.
men jag ska inte sätta press på mig själv, blir inte bättre utav det.
så jag säger som jag alltid säger jag ska göra mitt bästa!
 
men nu ska jag ta och göra mig i ordning. sen lägga mig och plugga vidare.
imorgon är det äntligen fredag!
åh fyfan så gött. efter skolan så blir det nog att va med tina!
får hoppas att hon mår bra imorgon.men om det blir tina blir det säkert
att se lets dance och ha mysigt som vi alltid har :)
kanske kommer lite bilder imorgon också.
min kamera är full laddad, och står på data
bordet och väntar på att hannah ska börja ta lite kort. haha!

godnatt sötnosar ♥ 

Kommentarer
Postat av: «PinkieLaady

Jag har startat en ny blogg och tänkte inviga med en liten tävling, kommer startas lördagen 30/1

Du kan vinna 2st produkter från Delon+ och ett par högklackade skor (strl 38)



Eller så kan du bara komma in och säga hej? =)

2010-01-29 @ 04:31:49
URL: http://pinkielaady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0