21:38

så kul att det är så många som röstat redan! :)

sov ungefär två timmar förut. sen blev det tv tittande och sånt.
kollade på en annan del av köping nyss
så jäkla gulligt program,massa kärlek till tobbe haha.
"nej jag har inte ont i munnen,jag har ont i käften"
ska kolla lite bloggar nu. sen kolla på tv och sen försöka sova.
blir som sagt inte skola imorgon,jag är för sjuk för det.
osäker på om jag går på tisdag. men onsdag ska jag försöka!
men jag har no och so hemma som jag kan plugga lite.
så jag inte hamnar as mycket efter,men matten skulle inte vara
fel att ha hemma just nu. men det glömde man självklart i skåpet!
men jag hade ju ingenaning om att jag skulle bli sjuk så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0