ph

Nu blir det paradise hotel snack!
igår precis innan ph skulle börja så visar dom reklamen
om finalen,så kommer det upp massa bilder på dom som åkt ut.
så ser jag greta på en utav bilderna. och hon hade ju inte alls åkt ut då?
så den jävla reklamen förstörde ALLT. så när kristoffer och erika fick
det där uppdraget så fattade jag ju direkt att andreas och greta skulle åka
innan dom ens sa det.jag försökte intala mig själv hela tiden att det inte var så!
men jo..det var det. jag som ville att dom skulle vinna!
nu vet jag ärligt talat inte vilken jag tycker ska vinna.
erika är verkligen inte värd att vinna. jag hatar den människan!

finalen är ikväll 22.00 , aldrig att man missar det! =)
ska ni kolla på finalen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0