21:50

Det är kul att se att jag haft så många besökare
även fast jag knappt bloggat idag! :)
jag har bara luggit och vilat hela dagen.kollade på bröllopsfotografen en gång till
för att jag gillade den så himla mycket! jag kollade även på en dålig
film som det var parodier på olika dansfilmer som
typ fame,dirty dancing,high school musical och bring it on.
och när jag väl skratta var det för att den var så himla värdelös!
pluggade även lite förut också..matte prov imorgon!
som jag sagt tidigare så är jag riktigt nervös över det.
är absolut inte bra på matte och det är något jag inte kan bli bättre på.
egentligen borde jag ju plugga som bara den då.
men jag har bara inte orken, också har jag ju mått dåligt då
men annars brukar jag inte orka plugga till matte prov!
men jag har 3 pass imorgon som jag kan plugga på.
efter skolan imorgon så blir det att va med tina! ♥
och på kvällen blir det dans..vi får se om jag kommer vara med
eftersom att jag har så ont i halsen, men man vet ju aldrig
kanske mår skit bra imorgon! men nu ska jag ta och läsa lite
bloggar och sånt dära..godnatt på mina fina läsare!




Kommentarer
Postat av: jenipeni

lite kanske (:

2010-02-23 @ 22:38:00
URL: http://jenipeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0