Säg att du älskar mig.

Har precis kommit hem från Tina!
Hon följde mig en bit så jag inte behövde gå själv i mörkret.
Vi hyrde "säg att du älskar mig" och den var riktigt bra.
När vi skulle åka till Tina när vi hade hyrt filmen och köpt
allt och sånt så skjutsar Tina mig på Sten.
Jag vet inte riktigt vad vi gör men vi kollar åt samma håll
sen så känner vi hur snett hon kör så då kollar vi rakt fram
och då är vi påväg ner från en jävla trottoar kant och jag får panik
och försöker hoppa av, men jag hinner inte så jag slår i min svanskota.
Så nu har jag så jäkla ont, men vi skrattade efteråt tänk så såg någon oss?
Fatta va kul det måste ha sett ut, haha.
Jag har varit sjukt trött hela dagen, jag ska gå och lägga mig tidigt i natt.
Tina tyckte det var kul när jag sa så, i natt haha.
Men tack för dagen Tina, jag älskar dig! ♥

Det finns faktiskt två stenar nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0