hey youve got to let me know!

dansträningen gick väll ganska bra,
sen blev det att skynda sig hem till idol!
och nu sitter jag här och ska fixa kläder tills imorgon ,
vi ska ta kort till karlstadkatalogen imorgon.
vi skulle ha temat ghostbusters?
jag kommer dock ha vanliga kläder
och jag kommer nog inte ha mjöl i ansiktet -.-
blir nog palm tröjan, linne och strumpbyxor(y)
om jag hittar min hatt så blir det självklart den också ;)




  

   ganska gammal bild från våras typ , det var tisdag
   och jag var sjukt jävla kär! tisdagar gillar vi , eller rättare sagt gillade!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken skola går du på? :)

tacksam för svar!

2009-09-10 @ 13:44:32
Postat av: h a n n ah

SVAR: jag går på mörmoskolan!

2009-09-11 @ 14:43:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0