nytt blogg inlägg av johan

Nostalgi är en bitterljuv och brungul känsla

15 oktober 2009, kl 15:03 Skrivet av Johan Palm Anmäl  ! 

Mittemot huset där jag bott i nästan hela mitt liv har det alltid stått en stor, senapsgul verkstad. Inte så snygg, men i mitt tycke ändå charmig. Att verkstaden ska vara där har i alla fall alltid varit självklart för mig.

Nu är verkstaden borta.

Igår tog jag lite bilder på den då till hälften demolerade byggnaden. Här är en! Lägg märke till duvorna i hålen. De har bott där i generationer. De om några är nog förvirrade.

Potentiell musikvideomiljö. Eller, inte längre.

 

I dessa sorgetider passar det bra med lite glad matlagning:

Liam & Nachos cook-along


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0