jag är en sjuk människa

hej bloggen ♥

jag hade skrivit jätte mycket , men jag råkade sudda bort allt.
så nu ska jag inte skriva så mycket, jäkla klant jag är!
men iaf , jag är sjuk. som är riktigt tråkigt och jobbigt.
jag har ont i halsen,är hes och kan knappt prata.
och när jag ska prata, då får jag typ inte fram någonting för det mesta.
och ont gör det också...ska satsa på att bli bättre.
känns som jag inte kommer bli bättre...går upp och ner hela tiden.
så förut orkade jag färga håret faktiskt.
så nu är det mycket brunare, jag blev faktiskt ganska nöjd.
inte ofta hannah blir nöjd inte. men nu ska jag börja skriva på "deckaren"
som ska va inlämnad på torsdag. ja , man ska alltså skriva en deckare.
och jag har verkligen världens dåligaste fantasi!!

jag lovar er att jag ska bli bättre på att uppdatera när jag blir frisk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0