hannah gillar carlings väldigt mycket

då var man hemma från stan
och hannah har köpt världens finaste tshirt
och bara för att en viss johan har en sån (A)
också köpte jag en huvtröja som är lite längre
som man kan typ ha tights under.
riktigt mysig tröja , jag älskar den!
nu kom jag på att jag måste börja rå plugga.
usch , jag hatar att plugga.
värsta som finns typ .... nej då. men nära på!
ikväll börjar gossip girl som är en utav mina favorit serier, fan va gött!
också är jag riktigt hungrig nu .. känns som jag ska spy eller något -.-
jaja , hannah får börja plugga nu.
bloggar kanske senare ikväll .. om jag har tid!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kostar tröjan??

2009-10-18 @ 19:59:06
Postat av: h a n n a h

SVAR TILL ANONYM: tshirten kostar 199 och tröjan 299 ;)

2009-10-18 @ 20:42:08
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/
Postat av: moa! ^^

vart köpte de den? :)

2009-10-23 @ 13:54:21
URL: http://moatherocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0