löööördag !

hejsan allihopaaaaa :)
min dag börja med att jag vakna , hahahahhah.
och sen fick ja sms av tina , annie och tina ville ha hjälp med dansen .
så ja cykla och mötte dom, också köpte vi blommor till elin våran danslärare :)
sen cykla vi till tina , och träna lite på dansen.
det giiiick väll rätt bra, lite flummiga bara och glömmde lite för många gånger!
hahhaha, imorgon måste vi springa direkt och ta VÅRAT rum bakom scenen (a <3
bääääääääst är vi x) hahah.
så klockan 11.30 ska vi va i danssalen och träna i 2 timmar på womanizer ;O
den som är förjävligt lätt .
sen vid 13.30 går vi till folkets hus och tränar på alla andra danser där!
och klockan 15.00 kör vi igång :D
taggad som fan är man!

kliar verkligen inte i mina ögon , oh nejnej.
jävla pollen säger ja bara.
men iaf just nu sitter jag och lyssnar på bäst såklaaaaaaart :D
fast nu borde jag träna mer på dansen .'
ha det bbbbbra , puss från hannah :D


jag älskar dig , 34 dagar kvar.
jag är så jävla lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0