cause love is danger and danger is fear-

nuuuuu mår ja mycket bättre , fast ja är nervös inför spanska provet.
det får gå som det går .
moberg får antagligen hjälpa mig myyyyycket på håltimmen imorgon.
spanska är det tråkigaste som finns , usch!
och ja fattar inte folk som tycker spanska är lätt.
jag skriver samma sak i mina inlägg ?
ojjjjjsan , jag märkte att ja har råkat förstört datorn lite :O
hela sidan är liksom uppe, det var det som ja kanske råkade sparka på så det small väldigt förut.
ja , jag vetinte va ja gjorde.
jag var så trött och flummade runt.
hahhahah, men imorn blir det nog skolan det beror på.
efter det ska jag ta och sola, också vill jag åka och fiska <3
hahahah ja älskar att fiska.
kommer inte orka dansa på tassemarten, orkar inte gå på tassemarten heller.
ska ligga och steka i solen har jag bestämt , för jag ska bli bruuuuuuuun.
och jag ska äta massvis med glass och lyssna på johan :)


Mobergs citat : brist på fantasi .......nokia






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0