hahha så jävla go :)

HAHAHHA min tremänning liam är för go ,
han är typ 3 år tror jag.
och vi sitter och pratar om johan palm!
hahhaha , väldigt intressanta saker tycker jag ;)

hannah: kolla liam jag pussade johan på kinden
liam: pussa du han där *pekar på johans kind*
hannah: ja det gjorde jag!
liam: pussa du han också ? *pekar på vakten brevid*

hannah: *visar en bild på johan*
liam : ojj johan är röd på sin näsa , han kanske har ramlat och slagit sig?

liam: vem är hon? *pekar på henrik*
hannah: eh , det är johans bror henrik
liam: är dom johan palmar ?
hannah: HAHAHHA va ?
liam: johan är en palm


Kommentarer
Postat av: emmap ,

nej, vad gullig :)

2009-07-11 @ 16:08:03
URL: http://eeemmwaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0