23.31

här ligger jag med pappas bärbara dator i mitt knä, och gnäller över min jobbiga huvudvärk.hade dansträning förut, vilket som gick as dåligt. vi tränar ju som fasen på att le när vi dansar. men det gick åt helvete. men ja tror ja inte kunde le idag, eftersom jag tycker det är as svårt att fejk le, när man helst inne vill skrika för att jag har varit så jäkla ledsen och arg dom senaste dagarna.så ja , det gick åt helvete och det tror jag att dom flesta märkte.imorgon är det torsdag och då är det studie dag. vilket som hannah gillar , för då får jag sova LÄNGE.
men imorgon blir det också att baka pepparkakor med min bror och rasmus! ;)
också ska jag väll plugga skulle ja tro .. och det hatar hannah riktigt mycket.


godnatt bloggen ♥


saknart .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0