kreta imorgon! ;D

Hejsan.
skoldagen idag gick rätt fort faktiskt.
krama tina mycket idag , för jag kommer sakna henne enormt.
nu har jag packat klart för det mesta , tror jag.
ska väll kolla vad jag behöver med mer mig ,
har ont i huvudet och känner mig ganska trött.
men , det gör jag ju ofta nu för tiden.
men nu kanske jag bara har lite resfeber , men det går över ;)
det här blir nog mitt sista inlägg idag.
och jag kanske kommer att blogga iaf en gång under resan.
om vi hittar ett internet cafe såklart :)
klockan 10.30 åker vi till stockholm arlanda.
och planet går 17.40 :)
ska bli riktigt riktigt kul.
bilder får ni ju självklart se när jag kommer hem.
och den dagen jag kommer hem är det äntligen dans.
om jag orkar gå på den dansträningen iochförsig ;d
men det gör jag säkert ,
ni får ha det bra , för jag kommer ha det bäst :D

/ h a n n a h

Kommentarer
Postat av: Tina

JAG SAKNAR DIG REDAN HANNAH! <33333

du får ha de bäääääääst! <3

2009-08-24 @ 18:23:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0