Kan inte bara sitta ner och se hur saker blir då förstör jag hellre allting!


Blev inte stan förut. Jag kom på att jag har SO kvar att göra! :(
Inte för att jag skrivt alls mycket, det är sjukt svårt och jag fattar ingenting.
Men jag försöker så gott jag kan. Jag får väl plugga lite i helgen också...
vilket jag verkligen inte har lust med. Men det är sånt man får göra ibland.
Såg Andra avenyn förut också, aj va ont det gjorde i mitt hjärta.
Kan inte fatta att det var det sista avsnittet. Jag började gråta faktiskt...
Men det här blir nog det sista inlägget för idag. Har inget speciellt att skriva så.
Kvällen kommer bestå av att skriva mer SO och träna inför dansuppvisningen! ♥
Nu känner jag mig sjukt taggad inför det, det ska gå sjukt bra på söndag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0