Jag ser inte framemot morgon dagen.


Dagen har varit lite sådär små mysig faktiskt! :)
Vi gjorde först toast hemma hos Tina. Och jag var duktig och hällde ut
all dricka. Men så kan det ju gå när man bråkar med Patrik om vem som ska
ha den rosa muggen, HAHA. Sen stack vi till centrum och köpte lite.
Eller ja, Patrik och Nygren gjorde. Jag och Tina köpte klubbor, åh finns det något godare?
Dom tyckte det var lite kul när jag sa att jag älskade klubbor. Förstår inte riktigt varför men!
Sen la vi oss och kollade på Freaky friday en riktigt rolig film! Efter det var vi sugna på en till
film. Så vi såg på Paranormal Activity , den var ju inte ett dugg läskig? Fan va besviken jag blev.
Efter det så satt vi och snackade en hel del, alltid mysigt det! Men tack för dagen ♥

Nu ska Hannah gå och lägga sig. Är väldigt väldigt trött, har varit det hela dagen.
Imorgon måste jag plugga hela jävla dagen. Vet ni hur mycket jag har att göra eller?
Nej..jag tror faktiskt inte ni vill veta. För det är extremt mycket. Åh alltså jag orkar fan inte.
Så imorgon kanske jag bloggar en gång eller något. För jag måste fokusera på skolarbeten.
På en lördag, fatta va hemskt? Varför kan inte jag vara en sån som verkligen älskar att sitta
och plugga om dagarna? Nej fan vilket hemskt liv...

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: julie

Såg att du hade kommenterat att min header va snygg

men har haft en väldigt lång bloggpause men är tillbaka nu (:



Tyckte du inte paranormal activity var läskig? :O

jag blunda typ igenom hela filmen haha. btw du va söt (:

2010-05-15 @ 18:39:17
URL: http://julielwira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0