varning för tråkigt inlägg, jag menar det.

tråkigaste och den jobbigaste fredagskvällen på länge!
eller kan man säga att stor del av veckan har varit super kass?
jag mår så sjukt himla dåligt av olika orsaker, inte kul alltså.
jag vill skrika,gråta och slå någon för jag är så himla arg och ledsen.
snälla kan jag inga vakna upp imorgon och vara glad?
kan inte morgon dagen bli super bra...haha jovisst.

känner på mig att den här helgen kommer bli så jävla äckligt dålig.
sitta inne i två dar och bara rå plugga om jag orkar vill säga.
svenska,so och matte...döda mig någon snälla?
orkar inte faila på mer prov. okej, bara gjort det på ett matte prov.
och om jag failar på matte omprovet så dödar jag någon helt ärligt.
jag känner att det här inlägget är jävligt deprimerande.
man blir säkert helt jävla deprimerad av att läsa det här?

nu ska jag ta och somna till världens finaste låt
och försöka sova.. och imorgon ska jag sova förbannat länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0