salem al fakir, en vinnare i mina ögon

Jag var ju nästan säker på att Salem skulle vinna fan fan fan.
jag fick sån jävla gåshud när han sjöng, jag blev helt jäkla tårögd.
han är så bra, och så fin så himla fin! när björn gustafsson kom ut dog jag.
fyfan va kul det var!! det var annorlunda och så jäkla coolt.

när jag märkte att han inte kunde vinna blev jag så jävla arg
så jag sprang ut till köket började stå och skrika och dampa
utav helvete, och jag började välta ner stolar. JA! det gjorde jag.
jag ville ju att han skulle vinna! va i helvete gjorde han inte det för?
han var ju bäst....

men Anna var ju också bra! men dock inte lika bra som Salem.
ju mer och mer man hör Annas låt så tröttnar man.
Salems låt växer och växer, man blir glad av hans låt.
man blir glad av hela han, han har sån jävla utstrålning den killen.
han åker väl ut på turné så småningom och om han är nära karlstad.
då är det en sak som är säker, hannah ska se honom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0