är hos min tremänning!

just nu är jag och min bror hemma hos min tremänning rasmus!
vi ska sova här i natt så det ska bli jätte kul :)
jag tog ju med mig min bärbara dator, men internet fungerade inte.
så jag blev så jäkla arg. men jag fick låna deras dator så då blev
hannah mycket glad :) åt pizza förut också, mycket gott var det.
jag var nära på att somna i deras soffa förut, det är så jäkla skön
och jag är så jäkla trött. så idag kommer jag nog somna tidigt haha.

jag gjorde en ny header till världens bästa tina.
jag blev mycket nöjd med den faktiskt klicka här för att se den!
det här blir det sista inlägget för idag och jag bloggar när jag
kommer hem imorgon, tror det är dags för en frågestund då ;)
ska också läsa klart boken i svenskan för man skulle gjort klart
det tills på måndag. men det går ju fort och så!

godnatt på mina fina läsare ♥


Kommentarer
Postat av: matilda

Haha vad är en tremänning? xD

2010-03-28 @ 20:40:03
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0