9 mars

Hej bloggen!
kom hem för en stund sen.
skoldagen har väl varit bra, bara det är jag var svin trött.
men imorse när jag vaknade var jag hur pigg som helst!
men när man är i skolan, då blir man trött! det är bara så haha.
jag och andrew gjorde as god klyftpotatis, vi var typ dom enda
som lyckades göra något gott med potatis haha.
sen så hade vi typ 40 minuters rast.
så jag, julia,emil,jacob och kenny gick till ica.
och jag typ dog av skratt hela tiden..jacob och emil säger så
jäkla roliga saker, fast hälften av det dom säger är
säkert inte kul men jag skrattar nämligen åt ALLT dom säger!
på svenskan så läser alla en gemensam bok.
alla andra är typ as långt före i boken, jag vill helst sitta och prata.
jag orkar inte läsa! det är nästan det tråkigaste som finns.
om man inte läser bloggar eller något annat. men okej , dåliga böcker är tråkiga!
fast det är ju inte så konstigt? haha.

tina kommer väl om ett tag, också går vi och köper en foundation.
för min är snart slut..så då måste jag ta och köpa ny!
sen blir det nog hem och plugga. för det behövs och vid typ klockan 6
åker vi och hämtar min brors kompis , sen så åker vi och ser hockey!
men jag bloggar nog innan det skulle jag tro :) kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0