6 mars

Godmorgon! ♥
jag vaknade för tjugo minuter sen ungefär.
och jag trodde att klockan var tio eller något.
så jag blev glad och tänkte åh nu har jag inte
sovit bort dagen..men jag gick upp och kollade
och det visade sig att klockan var tjugo i tolv.
jag hittade min mobil, den var i jackfickan! :) så då blev jag glad minsann.
ska snart ta mig en dusch sen göra mig lite iordning.
men jag måste ju spela lite petville först, hihi.
för övrigt sitter jag och trycker godis så jag får ont i magen :(
det är ju inte alls bra. hörs senare, kram!

Kommentarer
Postat av: Sara [Tävling på bloggen!]

Sv; Ja :D

Åh röda är också supersnygga!

Du har ett par svarta va?

Kram<3

2010-03-06 @ 13:46:59
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0