18 mars

Hej allihopa!
dagen var väl sådär, kunde ha mått bättre iallafall.
har ju som sagt väldigt ont i halsen och känner mig hängig.
men ja, det gick ändå :) redovisa på engelskan om lady gaga med julia idag
det gick super bra, och nu är jag jätte glad att det är över!! :D
på gympan idag hade vi massa tester, haha jag gjorde super många armhävningar
eftersom jag är så jäkla bra på det, eller?

När jag kom hem så kollade pappa på shutter island!
alltså världens bästa film, men det var typ i slutet så jag såg det med honom.
var väldigt nära på att börja gråta igen!
men strax ska jag med pappa till 4 sound är någon slags rea där idag.
så det är ju såklart han ville dit. så då tänkte jag att jag följer med!
sen när jag kommer hem ska jag bara lägga mig ner och ta det lugnt och
kolla på andra avenyn och glamourama..också ikväll är det ju bella och tyra show.
får hoppas att det inte laggar lika mycket som sist, kram

gosiga bilder från igår!



Kommentarer
Postat av: matilda

tjabba, allt bra? <3

2010-03-18 @ 17:58:00
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0