17 mars

hej bloggen!
dålig uppdatering idag, men ni får stå ut.
dagen började med att jag försov mig, så jag gjorde mig iordning
på ungefär 20 minuter..riktigt stressad var jag!
och under hela dagen har jag haft sjukt ont i halsen.
har haft en jäkla förkyldning som typ suttit i hur länge som helst.
den kommer och går lite sådär. så idag har man knarkat halstabletter (y)
gjorde matte omprov idag då! tror det gick ganska bra.
bara att jag missa en jäkla sak som jag blev så äckligt arg över efteråt.
efter skolan gick jag till dagiset tina praoar på sen gick vi till henne.
vi lagade nudlar,pratade och kollade på björn gustafsson klipp idag igen.
vi gillart väldigt väldigt mycket ska ni veta! efter det cyklade vi hem till mig.
och vem är inte hos mig då? jo världens goaste pojke, liam ♥
han började busa med mig och tina på en gång, vi blev en aning trötta.
sen när vi skulle iväg till dansen blev han as ledsen och försökte få oss att stanna.
han typ frågade massa saker hela tiden haha. men sen blev det som sagt dans,
och ja va ska man säga. blir ju fan tråkigare för varje gång känns det som.
okej, jag verkligen älskar att dansa. det finns liksom inget bättre!
men när en danslärare är på väldigt dåligt humör och koreografierna suger rumpa
så är man inte så jävla taggad alltså. vart tog dom roliga koregrafierna vägen? hallåååå
det enda som var kul på dansen idag var uppvärmningen,jag och tina var söta.

nu har jag nyss ätit och nu känner jag mig en aning död.
jag ska strax duscha, sen vill jag lägga mig och sova.
fast jag lägger mig nog och kollar på andra avenyn, sen sover jag.
imorgon blir det engelska redovisning, jag är nervös faktiskt.
gillar inte att stå och redovisa på engelska, jag känner mig dålig.
men ja, det ska gå bra detta! när det är över så är hannah super glad..får man hoppas på.

godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0