16 mars

Hej bloggen!
dagen började med hemkunskap.
blev självklart att laga mat med emil, eftersom vi är så jäkla bra på det!
det blev pannbiff och klyftpotatis och sås..och sallad.
fast ja, vi lagade mat med julia och anton också. så vi gjorde typ maten tillsammans.
det var lite små kul faktiskt :)
so provet gick ganska bra idag, ett g hoppas jag på iallafall!
efter skolan så mötte jag tina så blev det vidare hem till mig! :)
vi kollade lite på tv och åt och sånt. sen la vi oss i min säng och kollade
på björn gustafsson klipp från parlamentet,melodifestivalen och morgonsoffan.
åh jäklar så kul det var! vi skrattade en hel del, björn är cool så jäkla cool!
"då skriver du ner det på en lapp så spolar jag ner
det i toan så mycket bryr jag mig om det"

tina har nyss åkt hem så nu sitter jag här och har ganska tråkigt.
men snart så måste jag räkna lite matte eftersom jag har omprov imorgon.
men har tre timmar på mig imorgon innan matten så ah, hannah ska fixa detta!
ska även gå och lägga mig lite tidigare idag, blev rätt sent i går med allt pluggande.
så ja, idag har jag varit ganska trött! iallafall när jag kom hem från skolan.

imorgon efter skolan blir det tina griberg ♥
och sen på kvällen dans, just nu är jag ganska taggad faktiskt! :)
ska bli skit kul att börja dansa till en michael jackson låt (y)
bloggar imorgon, kram!

just det, jag har svarat på frågorna på bloggsvar nu!
förlåt jag glömde faktiskt bort frågelådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0