13 mars- 9 månader sen jag fick reda på va lycka var <3

Hej bloggen!!
vaknade vid tolv ungefär..skönt att sova länge.
och jag drömde världens finaste dröm i natt , jag lovar.
blev nästan lite ledsen när jag vaknade ville drömma mer.
just nu sitter jag och lyssnar på musik och har ont i min lilla mage.
jag ska nog snart gå upp och värma lite tacos som blev kvar
från igår..sen ska jag ta och sätta mig och läsa en dålig bok
som alla i klassen läser tillsammans, eller ah alla ska va vid sidan
88 på måndag..fler som redan är det, och endel är helt ute och cyklar.
men hannah hon är ju självklart dryg med att läsa för hon vill sitta
och vara social med folk! men nu måste jag läsa klart det.
också blir det att räkna matte, och läsa på till so provet.

puss på mina fina läsare

jag har bild brist...men jag gillar bilden, väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag veet! :D det är toppen själv då?

2010-03-13 @ 13:49:23
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0