11 mars

Hej bloggen!
dagen i skolan idag var verkligen as bra.
jag var super social med allt och alla och typ
ville prata hela tiden, men typ alla andra var inte lika
sociala tillbaka , men endel var det som tur var!
ah men jag var så jävla över social vet inte riktigt vad
det var med mig faktiskt! no provet gick väl ganska bra.
trodde det skulle gå liiite bättre men ett g lyckades jag fixa ihop!

efter skolan blev det ingen andreas, för han kunde inte.
eller jo han kunde tydligen sen..men då hade jag bestämt med andra!
så det blev patrik och nygren! satt och väntade ett bra tag på nygren
vill jag lova, men det fanns ju as sociala människor så det var super kul.
men sen när nygren kom så stack vi hem till honom och hämta pengar.
sen till mig och hämtade pengar, och ni kan ju nästan lista ut vart vi gick?
jo självklart gick vi till ceylan och tryckte mat, det är ju liksom vårt ställe haha.
fick faktiskt 1 kr billigare, stort steg alltså! :D snart får jag väl gratis där. haha
när vi suttit där och ätit och skrattat så jävla mycket åt det som gick på tv
så bestämde vi oss för att gå till pekås och hänga där. fatta va drägg?
patrik och nygren satt och prata om en liten lurig sak, och nej det kommer inte hända!
sen gick vi hemåt till mig , och ja nu sitter vi här. och nygren och patrik
sitter och as garvar i min säng, och när nygren skrattar så ser det
inte ut som han skrattar, så jävla kul! men nu blev dom väldigt väldigt tysta.

jag bloggar senare ikväll tror jag!
ska göra en läxa, och kolla på tv..men ah jag hinner nog blogga ;)
men nu får jag ta och hitta på något med idioterna brevid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0