01:16

jag har inte varit på blogg humör alls idag.
ibland orkar jag inte,känns som jag börjar tröttna
att jämt och ständigt veta att man har en blogg
som man måste skriva på lite då och då men även att hinna med andra saker.
för er som inte har blogg eller som inte bryr sig riktigt
förstår inte nog..för enda sen jag börjat blogga så har det
varit ganska många inlägg per dag, så om jag bloggar 2-3 gånger
då tycker jag att det är väldigt väldigt lite.
vilket jag verkligen inte behöver tycka. också börjar jag tröttna
på sånna bloggar som bara härmas och härmas..
jag ser, det gör jag! kom på något eget istället.
fast ja, ni ser väl upp till mig eller något. inte för jag vet varför?
jag är bara mig själv, va det i era bloggar också så ska
ni se att det går mycket bättre sötnosar ;)

imorgon (eller ja idag) släpps ju biljetterna till lady gagas konsert.
vilket hannah vill gå på, jag är ju ett litet gaga fan! :)
lyssnat på henne ett tag nu! så det är ju självklart att jag vill gå.
men problemet är hur jag ska komma dit..mina föräldrar kan inte skjutsa mig.
men om inte biljetterna säljs ut as fort så kan jag hinna prata med dom lite.
för jag ska kämpa, hannah ska gå på lady gaga om jag nu ska gå dit :)

imorgon är det fredag alltså sista dagen på lovet.
vilket som är hemskt, okej nej inte hemskt.
har saknat endel riktigt riktigt mycket!!
men imorgon så vet jag inte vad det blir, måste plugga lite tror jag.
om det är fint väder ute imorgon vill jag även ta mig en promenad.
så himla skönt..vår känslor!! jag verkligen älskar vår och sommar
jag mår så himla mycket bättre då.

aja , godnatt på er!



Kommentarer
Postat av: PETRA

Hj

VIRA från Hofosho har startat egen blogg, kandylandy.se <3

2010-03-05 @ 07:52:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0