00:29



Har nyss kollat på den här äckliga filmen, instängd 2.
det är nog en utav dom läskigaste filmerna jag sett.
och jag nästan ångrar att jag såg den.
för jag är ganska rädd nu..fatta va jobbigt det kommer bli att sova.
stackars lilla hannah! :( men ja den var ju sjukt bra.

Hm, jag funderar på om jag ska spela petville ett tag
eller om jag ska börja kolla på vampire diaries.
äh jag spelar petville ett tag, vapire diaries kan jag börja små kolla på imorgon.
ska även läsa lite bloggar vilket jag inte gjort idag.
imorgon så blir det en till lugnt dag, hannah gillar det (y)
jag har faktiskt nästan gått osminkad i två dagar nu.
eller ja foundation har jag ju självklart eftersom jag har
en sån himla dålig hy finnar och sån skit.
men jag brukar aldrig vara utan mascara vilket jag har varit.
och jag har ju varit ute bland folk då och sånt.
så jag är lite stolt över mig själv att jag vågat gjort det.
för jag har nämligen världens dåligaste självförtroende.
för jag känner mig otroligt ful och blek utan mascara, men jag vågade :)

sista inlägget för idag då, jag ska bli bättre på och blogga jag lovar.
men frågan är när det blir, men ja jag bloggar ju självklart varje dag!
okej, det har väl blivit ganska många inlägg men jag känner att jag
inte kommer något vart med bloggningen, men jag älskar att blogga
det gör jag. och jag kommer aldrig sluta att göra det.
kanske kommer ta lite pauser då och då..men inte än ,verkligen inte än :)
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0