gamla bilder :D

åh! jag hittade gamla bilder
som jag förde över till min dator.
så jäkla kul att se att man förändrats
genom åren,en enda sak jag ångrar är
att jag färgade håret brunt när jag hade blont!
jag vill verkligen vara blond igen..
och en sak jag la märke till är att jag utvecklats så jäkla mycket i dansen.
ett tag trodde jag att jag inte hade utvecklats något alls,
men nu såg jag att jag verkligen hade gjort det!
och det måste man tacka en riktigt bra danslärare för ♥
hittade en video när jag dansade i centrum för två årsen.
aj aj aj så dåligt det var. tack och lov att jag är grym på att dansa nu!

Nu kommer det lite bilder! :)
och jag skrattar så jag dör åt endel bilder, haha.
också måste jag tillägga att jag bjuder på bilderna!


 











imorgon blir det mer bilder, får ta och föra över lite mer! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0